Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "pedeutology"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Pedagogiczne i społeczne wsparcie uzdolnionych dzieci i młodzieży. 2
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) Житнік, Тетяна; Лемко, Галина; Караваєва, Віра; Борисенко, Дар’я; Бочарова, Олена; Бердник, Ганна; Тепла, Марія; Татьянчиков, Андрій; Половина, Галина; Голоденко, Сергій; Pufal-Struzik, Irena; Кокоріна, Людмила; Бутенко, Ганна; Алфімов, Дмитро; Grzesiak, Krystyna; Bercal, Ewelina; Olearczyk, Teresa; Misiuk, Agnieszka; Giza, Teresa; Pasich, Lidia; Давидчук, Вікторія; Кулик, Іванна; Lipińska, Marzena; Skulicz, Danuta; Жизномірська, Оксана; Татьянчикова, Ірина; Кислицька, Тетяна; Протас, Оксана; Літовка, Олена; Грибан, Ірина; Бобак, Оксана; Алфімов, Валентин; Szewczyk, Agnieszka; Kožuh, Anna; Gątarska, Elżbieta; Gątarska, Elżbieta; Aksman, Joanna; Санжарова, Галина; Тимофій, Уляна; Aksman, Joanna; Boczarowa, Ołena
    Publikacja, którą Państwu przedstawiamy stanowi kolejne, drugie z kolei kompendium wiedzy oparte na badaniach i doświadczeniach naukowych polskich i ukraińskich naukowców. Pierwsza część publikacji została wydana w 2010 roku i ukazywała chęć rozwinięcia tematu wsparcia dziecka i młodzieży zdolnej przedstawionego w badaniach europejskiej sieci Eurydyce. Badania te ukazały się w 2008 roku i dotyczyły ustalenia terminologii tego problemu, ustalenia specjalnych rozwiązań edukacyjnych i ich rodzajów oraz kwestii kształcenia i dokształcania nauczycieli do pracy z uczniami zdolnymi/ utalentowanymi.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Przygotowywanie studentów do twórczej pracy pedagogicznej. Teoria i praktyka
    (Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej im. Jana Kochanowskiego, 1999) Giza, Teresa
    Książka niniejsza wywodzi się z pogranicza obszarów dwóch problemów: zagadnień twórczości oraz zagadnień pedeutologicznych. Twórczość stanowi współcześnie cechę, cel i wartość, co do których, jak dowodzi tego analiza głównych koncepcji teoretycznych z zakresu filozofii, psychologii, socjologii i pedagogiki, panuje na ogół zgoda. Jedną z jej dziedzin jest twórczość pedagogiczna i ona właśnie stanowi merytoryczną podstawę przedstawianych tu badań teoretycznych i empirycznych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin