Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "psychologia rehabilitacji dzieci"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2012
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Jurzak, Magdalena; Goździalska, Anna; Dębska, Grażyna; Karpińska-Ochałek, Małgorzata; Obrzud, Magdalena; Mętel, Sylwia; Gruchała, Anna; Szczygieł, Elżbieta; Kwiatkowski, Tomasz; Kawecki, Zdzisław; Kwiatkowski, Stanisław; Kaczmarczyk, Grzegorz; Machnik, Grzegorz; Pelc, Ewa; Czapla, Monika; Kowalczyk, Magdalena; Pasek, Małgorzata; Gołkowski, Filip; Kwiatkowski, Stanisław; Majchrowski, Jacek
    Bieżący numer „Państwa i Społeczeństwa” jest pierwszym poświęconym problematyce zdrowia i choroby. Z tego też powodu forma prezentacji materiału jest typowa dla publikacji z zakresu nauk medycznych. Szczegółową instrukcje dla autorów zamieszczono na końcu numeru.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka - szanse i ograniczenia w terapii
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Karpińska-Ochałek, Małgorzata; Obrzud, Magdalena
    Artykuł jest próbą przedstawienia możliwości, jakie daje dzieciom niepełnosprawnym program Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka (WWDR). Ujęcie zagadnienia dotyczy jednak specyficznego spojrzenia, opisywanego z punktu widzenia placówki – przedszkola integracyjnego, które od kilku lat realizuje takie zajęcia, mając na co dzień do czynienia z trudnościami organizacyjnymi w ramach tak rozumianej rehabilitacji dzieci. Referat jest refleksją samych terapeutów i wskazuje na wybrane ograniczenia ujmowane z kilku różnych perspektyw – rodziców, dzieci, specjalistów oraz samych warunków organizacyjnych placówki, w której zajęcia są prowadzone; jak również niedogodności wynikające z rozwiązań administracyjno-prawnych. Poniższy referat przedstawia nie tylko ograniczenia, jakie pojawiają się w trakcie realizacji zajęć terapeutycznych, ale ukazuje również, jak od strony praktycznej są one pokonywane. W związku z tym nie chodzi tu tylko o postulatywny charakter w odniesieniu do rozporządzenia, będącego podstawą realizacji omawianych zajęć terapeutycznych, ale o fakt zapewniania dzieciom i ich rodzinom możliwie najszerszego wsparcia w przezwyciężaniu niepełnosprawności.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin