Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "teoria wyboru konsumenta"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Ekonomia: podejście historyczne i prospektywne
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) Księżyk, Marianna
    Podręcznik przeznaczony jest dla studentów uczących się ekonomii w uniwersytetach, akademiach, zawodowych szkołach wyższych oraz na studiach doktoranckich i MBA, a także dla osób odpowiadających za strategiczne zarządzanie procesami gospodarowania na różnych szczeblach decyzyjnych. Przedstawiono w nim, kierując się dotychczasowymi osiągnięciami teorii i potrzebami praktyki, zagadnienia dotyczące mikroekonomii i makroekonomii współczesnej gospodarki rynkowej, w ujęciu ekonomii pozytywnej i normatywnej oraz istotne osiągnięcia szkół ekonomicznych, w tym – teorie ekonomiczne spoza głównego nurtu, wytyczające nowe kierunki badań współczesnej ekonomii i stanowiące podstawę systemów społeczno-gospodarczych krajów gospodarki rynkowej. Takie ujęcie pozwala czytelnikowi poznać zarówno zasady podejmowania decyzji w gospodarce jako systemie i jej elementach, jak i przyswoić umiejętność formułowania sądów wartościujących w zmieniających się uwarunkowaniach procesów gospodarowania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin