Logo repozytorium
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Wszystko na UAFM
O projekcieRegulaminPolityka bezpieczeństwa
Aspekty prawneSprawdź politykę wydawcy
FAQSłownik pojęć
Kontakt
  • English
  • Polski
  • Zaloguj
    Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg słów kluczowych

Przeglądaj wg Słowo kluczowe "wybory prezydenckie"

Teraz wyświetlane 1 - 4 z 4
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Krakowskie Studia Międzynarodowe nr 3, 2008 (Wybory w USA - z zagadnień teorii i praktyki)
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008) Daviet, Aaron; Rybkowski, Radosław; Ludwikowska, Anna; Ludwikowski, Rett R.; Duggin, Sarah Helene; Collins, Mary Beth; Barrett, James; Babiński, Grzegorz; Laidler, Paweł; Domaradzki, Spasimir; Mucha, Bogdan; Sprengel, Mieczysław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Bednarczyk, Bogusława
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Nowa jakość medialnych kampanii wyborczych na przykładzie amerykańskich kandydatów do urzędu prezydenta w pierwszej dekadzie XXI wieku
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) Majorek, Marta
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Państwo i Społeczeństwo nr 2, 2005 : Media i Polityka
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Krauz-Mozer, Barbara; Gałkowska, Agnieszka; Gałkowski, Stanisław; Rittel, Stefan; Pokorna-Ignatowicz, Katarzyna; Nieć, Mateusz; Nowosad, Andrzej; Kasińska-Metryka, Agnieszka; Płudowski, Tomasz; Winiarska, Małgorzata; Szymańska, Agnieszka; Romiszewska, Beata; Romiszewska, Beata; Tokarz, Grzegorz; Sznajder, Agnieszka; Stępień, Stefan; Borowiec, Piotr; Malinowski, Maciej; Prostak, Agnieszka; Kawalec, Joanna; Konopka, Joanna; Pawłowski, Michał; Rudek, Joanna; Kilian, Stanisław; Walecka-Rynduch, Agnieszka; Kilian, Stanisław; Kapiszewski, Andrzej
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Telewizyjna reklama polityczna w amerykańskich wyborach prezydenckich
    (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005) Płudowski, Tomasz
    "Historia amerykańskiej telewizyjnej reklamy politycznej sięga 5 października 1948 roku, kiedy to Harry Truman zakupił czas antenowy od stacji telewizyjnej, by skomunikować się z amerykańskimi wyborcami (Wood 1990)'. W ten sposób nastąpiło symboliczne przejście od kontaktów bezpośrednich pomiędzy politykami i wyborcami do kontaktów zapośredniczonych, które wkrótce miały stanowić esencję każdej kampanii. Mimo że materiał nagrany przez Trumana spełnia wszystkie kryteria reklamy telewizyjnej, niewiele ma jednak wspólnego z rozpowszechnioną w dzisiejszej Ameryce trzydziesto- czy sześćdziesięciosekundową reklamówką."(...)

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin