Browsing by Item Type "Książka"
Now showing items 193-212 of 542
-
Law and legal cultures in the 21st century: diversity and unity : the 23rd IVR Congres : special workshops students and young researchers (added: 2017-09-12)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009) -
Legislacja. Analiza procesu (added: 2017-06-13)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)Na całość opracowania składają się trzy części. W pierwszej, dotyczącej problematyki teoretycznej z zakresu tworzenia prawa, punktem wyjścia jest wskazanie na typ refleksji naukowej odnoszonej do tworzenia prawa, w tym na ... -
Liberalny kapitalizm w kryzysie: wybrane problemy (added: 2016-07-04)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)Wychodząc więc z założenia, że konieczne jest stworzenie nowej społecznie pożądanej rzeczywistości oraz mając nadzieję, że państwa będą zdolne uwolnić się od liberalnych złudzeń, w niniejszej monografii przedstawiono ... -
Litwa, Białoruś, Ukraina w myśli politycznej Leona Wasilewskiego (added: 2015-04-10)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009) -
Magia wspólnot wyobrażonych w nowej Europie Środkowej (added: 2017-03-15)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)Niniejsza publikacja jest próbą nakreślenia możliwej linii badań naukowych dotyczących przekształceń zachodzących w Europie Środkowej w ostatnim ćwierćwieczu, tj. w latach 1989–2014, odzwierciedlonych w wybranych dziełach i ... -
Manipulacja: pedagogiczno-społeczne aspekty. Cz. 1, Interdyscyplinarne aspekty manipulacji (added: 2015-11-13)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) -
Manipulacja: pedagogiczno-społeczne aspekty. Cz. 2, Komunikacja, dydaktyka, wychowanie a manipulacja (added: 2015-11-13)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010) -
Marketing (added: 2018-06-11)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ... -
Marketing (added: 2016-01-20)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)Artykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga ... -
Marketing (added: 2015-09-28)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009) -
Marketing (added: 2017-09-18)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)Ze wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie ... -
Marketing (added: 2015-09-29)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) -
Materiały pomocnicze dla nauczycieli do realizacji lekcji w klasie I_CD (added: 2019-05-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015) -
Materiały pomocnicze dla nauczycieli do realizacji lekcji w klasie II (added: 2019-05-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016) -
Materiały pomocnicze dla nauczycieli do realizacji lekcji w klasie III (added: 2019-05-24)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017) -
Mechanizmy gamifikacji w kształceniu na odległość w praktyce szkolnictwa wyższego. Implementacja i próba oceny na przykładzie KAAFM (added: 2019-04-01)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Ze wstępu: "Kształcenie na odległość jest jedną z form kształcenia osób dorosłych, w związku z tym chętnie wykorzystywane jest na uczelniach, w przedsiębiorstwach – do doskonalenia wiedzy pracowników, a także proponowane jest ... -
Media - kultura popularna - polityka: wzajemne oddziaływania i nowe zjawiska (added: 2016-04-21)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014) -
Media a opinie i postawy społeczne (added: 2016-04-13)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2011) -
Media a Polacy: Polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych (added: 2016-04-21)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2012) -
Media lokalne i dziennikarstwo: aspekty współczesne i historyczne (added: 2015-06-11)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)