Now showing items 1-12 of 12

  • Decyzje rynkowe w obliczu kryzysu: wybrane aspekty (added: 2015-04-24) 

    Rybicki, Jacek; Pawłowska, Beata; Kreft, Zbigniew; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Mikuš, Pavel; Łukasik, Paweł; Podolec, Barbara; Kochaniak, Katarzyna; Zborowska, Władysława; Trzaska, Barbara; Lysá, Ľudmila; Vukotić, Alenka (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Marketing (added: 2015-09-28) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Seweryn, Renata; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Szakál, Zoltán; Oczkowska, Renata; Bober, Tomasz; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Łapczyński, Mariusz; Płonka, Maria (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Marketing (added: 2017-09-18) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Bober, Tomasz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Płonka, Maria; Oczkowska, Renata; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Ze wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie ...
  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Carić, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Państwo i społeczeństwo w XXI wieku. Zarządzanie i marketing w XXI wieku. (added: 2020-05-05) 

    Józsa, László; Czeglédi, Csilla; Забута, Tамара; Donkov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Surówka-Marszałek, Danuta; Światowiec, Justyna; Drwal, Marek; Kubacka, Dominika; Plichta, Jarosław; Westermann, Georg; Kettner, Brita; Chodyński, Andrzej; Kulwicki, Eugeniusz; Adamus, Wiktor; Gręda, Anna; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Fudaliński, Janusz; Ziarko, Janusz; Kubiak, Krzysztof; Tyrała, Paweł; Wilk-Kołodziejczyk, Dorota; Lysá, Ľudmila; Simek, Stanislav; Mikuš, Pavel; Droppa, Milan; Krawczyk, Wiktor; Płonka, Maria; Fatuła, Dariusz; Kosowski, Bogdan; Micek, Magdalena; Kowalczyk, Paulina; Nieciuński, Jakub; Belniak, Magdalena; Oliwkiewicz, Barbara (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Słowo wstępne "Obrady w sekcji „Zarządzania i Marketingu” odbywały się pod hasłem „Zarządzanie i Marketing w XXI wieku”. Tak pojemne hasło uwarunkowane było szeroką tematyką artykułów zgłoszonych, a następnie prezentowanych ...
  • Procesy kształtowania nowoczesnej gospodarki (added: 2018-10-24) 

    Figurska, Irena; Miklós, Galo; Milenković-Kerković, Tamara; Strojny, Jacek; Banach, Maciej; Bober, Tomasz; Fila, Joanna; Zamorowska, Katarzyna; Nieciuński, Jakub; Bolonek, Ryszarda; Gabriel Woźniak, Michał; Księżyk, Marianna; Lekovic, Vlastimir; Maksimovic, Ljiljana; Rosicka, Janina; Gajewski, Andrzej; Ziarko, Janusz; Potocki, Arkadiusz; Knapik, Anna; Galata, Stanisław; Osiewalski, Jacek; Fatuła, Dariusz; Płonka, Maria; Czajkowska, Agnieszka; Micek, Magdalena; Surówka-Marszałek, Danuta; Światowiec, Justyna; Droppa, Milan; Jenčo, Michal; Lysá, Ľudmila; Piocha, Stanisław; Dyczkowska, Joanna; Venter, György; Mikul, Pavel (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Zainteresowania naukowe pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu Krakowskiej Szkoły Wyższej im. A.F. Modrzewskiego obejmują szerokie spektrum problemów z zakresu ekonomii i zarządzania. Przyczynia się do ...
  • Społeczne, marketingowe i innowacyjne aspekty kreowania zmian w organizacjach (added: 2016-04-13) 

    Płonka, Maria; Trzaska, Barbara; Huczek, Marian; Rogoda, Bogdan; Tomić, Dragica; Komnenić, Biserka; Kaczmarska, Elżbieta; Raźniak, Piotr; Szymanik, Ewa; Tomić, Radovan; Bugar, Denis; Tomić, Gordana (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
  • Zarządzanie procesami rynkowymi (added: 2020-06-09) 

    Adamus, Wiktor; Antoniszyn, Emil; Chlipała, Paweł; Chodyński, Andrzej; Doikov, Deyan; Dołhasz, Magdalena; Droppa, Milan; Fatuła, Dariusz; Jabłoński, Adam; Jabłoński, Marek; Günther, Johann; Księżyk, Marianna; Jenčo, Michal; Kachel, Barbara; Kostka, Tomasz; Kozioł, Wojciech; Kwast, Urszula; Lysá, Ľudmila; Maj, Bernard; Mikuš, Pavel; Nowosad, Andrzej; Osiewalska, Anna; Osiewalski, Jacek; Płonka, Maria; Potocki, Arkadiusz; Pohle, Beatrice; Pružinský, Michal; Rawski, Marek; Rutkowski, Marek; Sakharov, Vadym; Sehl, Ilka; Smutek, Halina; Surówka-Marszałek, Danuta; Szopa, Andrzej; Szopa, Bogumił; Światowiec, Justyna; Walas-Trębacz, Jolanta; Westermann, Georg (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    Ze wstępu: "Opracowanie niniejsze przekazywane do rąk czytelników to plon działalności naukowej pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz pracowników ...
  • Zarządzanie rozwojem ekonomicznym: wybrane aspekty (added: 2015-09-09) 

    Tomić, Radovan; Đorđević, Miroslav; Đorđević, Momčilo; Круліковський, Борис; Онищук, Євген; Księżyk, Marianna; Guziejewska, Beata; Kmak, Małgorzata; Czajkowska, Agnieszka; Czubek, Henryk; Stefanów, Piotr; Potocki, Arkadiusz; Staliński, Piotr; Baran, Michał; Suseł, Aleksander; Wyciślak, Sławomir; Walas-Trębacz, Jolanta; Piotrowska, Agnieszka; Płonka, Maria; Ziarko, Janusz; Bober, Tomasz; Makowiec, Marek; Malinić, Dejan; Denčić-Mihajlov, Ksenija; Milenković-Kerković, Tamara; Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Dołhasz, Magdalena; Szakál, Zoltán; Ostankova, Larisa; Kożuch, Artur Jacek; Mielus, Magdalena; Podolec, Barbara; Szopa, Bogumiła; Śmiech, Sławomir; Vuksanović, Emilija; Todorović, Violeta; Gieraszek, Tadeusz; Waśniewski, Krzysztof; Osiewalski, Jacek; Węgrzyn, Ryszard; Iwasiewicz, Andrzej; Турбал, Юрій (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
  • Zarządzanie rozwojem ekonomicznym: wybrane aspekty (added: 2020-06-09) 

    Baran, Michał; Bober, Tomasz; Czajkowska, Agnieszka; Czubek, Henryk; Denčić-Mihajlov, Ksenija; Dołhasz, Magdalena; Dordevič, Miroslav; Dordevič, Momčilo; Gieraszek, Tadeusz; Guziejewska, Beata; Iwasiewicz, Andrzej; Kmak, Małgorzata; Kożuch, Artur Jacek; Krulikowski, Borys; Księżyk, Marianna; Makowiec, Marek; Malinić, Dejan; Milenković-Kerković, Tamara; Mielus, Magdalena; Onyszczuk, Jewhen; Osiewalski, Jacek; Ostankova, Larisa; Piotrowska, Agnieszka; Plichta, Jarosław; Płonka, Maria; Podolec, Barbara; Staliński, Piotr; Stefanów, Piotr; Surówka-Marszałek, Danuta; Suseł, Aleksander; Szakái, Zoltán; Szopa, Bogumiła; Śmiech, Sławomir; Śmigielska, Grażyna; Tomić, Radovan; Turbał, Jurij; Vuksanovic, Emilija; Walas-Trębacz, Jolanta; Waśniewski, Krzysztof; Węgrzyn, Ryszard; Wyciślak, Sławomir; Ziarko, Janusz; Fatuła, Dariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Ze wstępu: "Wybór zagadnień dotyczących zarządzania rozwojem ekonomicznym jest poważnym wyzwaniem ze względu na wielość obszarów, poziomów i metod z tym tematem związanych. Wydaje się, że nawet najobszerniejsza publikacja ...