Browsing by Subject "Zarządzanie i marketing"
Now showing items 1-20 of 217
-
Administracja, zarządzanie i handel zagraniczny w warunkach integracji. Materiały konferencyjne - Handel Zagraniczny (added: 2020-03-26)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)Ze wstępu: "Obrady w sekcji H - „Handel zagraniczny” - prowadzone w ramach Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Administracja, zarządzanie i handel zagraniczny w warunkach integracj i” dotyczyły szeroko rozumianej ... -
Administracja, zarządzanie i handel zagraniczny w warunkach integracji. Materiały konferencyjne - zarządzanie (added: 2020-03-26)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2002)Ze wstępu: "Partnerstwo jest rodzajem związku między władzami lokalnymi a innymi organizacjami; strony zachowują wolność działania, ale zgadzają się współpracować dla osiągnięcia wspólnych celów. Istnieje szeroka gama ... -
Algorytmy genetyczne w audycie i kontroli wewnętrznej (added: 2014-07-01)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie - na przykładzie trzech przypadków - zastosowania algorytmów do audytu i kontroli wewnętrznej. Pierwszy z nich dotyczy problemu komiwojażera, drugi - prognozowania popytu, ... -
Analiza obciążeń organizmu na stanowisku pielęgniarki oddziałowej oraz sposoby ich ograniczania na przykładzie Zakładu Opieki Zdrowotnej (added: 2019-07-23)
Ze wstępu: "W każdym procesie pracy istnieją czynniki szkodliwe i/lub uciążliwe, które towarzyszą pracownikowi, a tym samym stanowią ryzyko dla jego zdrowia, a nawet życia. Nie w każdym przypadku istnieje możliwość wye ... -
Badania marketingowe, ich istota i zakres (added: 2014-02-18)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007) -
Badania poligraficzne w systemie bezpieczeństwa przedsiębiorstwa (added: 2019-05-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)Artykuł podejmuje problematykę szczególnego rodzaju badań poligrafi cznych, zwanych badaniami screeningowymi w stosunkach pracowniczych. Podstawowy teoretyczny cel artykułu to wyjaśnienie różnic pomiędzy badaniami ... -
Badanie postrzegania marki regionalnej i lokalnej (added: 2015-03-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2014)Praca analizuje wizerunek marki regionalnej i lokalnej na podstawie Doliny Karpia oraz przedstawia ocenę tego wizerunku w kontekście pozycji miasta/regionu i postrzegania przez docelowych odbiorców. Autor zwraca szczególną ... -
Bezpieczeństwo ekologiczne, kompetencje a zaufanie międzyorganizacyjne. Aspekty strategiczne. (added: 2014-01-17)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)W pracy zaprezentowano wpływ zaufania i posiadanych kompetencji na bezpieczeństwo ekologiczne. Problematykę tę rozważono również na poziomie lokalnym. Przedstawiono także wpływ czynnika ekologicznego na tworzenie modeli ... -
Bezpieczeństwo informacji i biznesu: zagadnienia wybrane (added: 2015-10-27)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)Prezentowane wydawnictwo stanowi plon obrad międzynarodowej konferencji naukowej zorganizowanej w dniach 12–13 października 2008 roku przez Katedrę Zarządzania Informacją, działającą w ramach Wydziału Ekonomii i Zarządzania, ... -
Bezpieczeństwo jako wymiar kultury organizacji a zewnętrzne zróżnicowanie kulturowe: kontekst organizacyjny i społeczny (added: 2019-06-12)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Zbadano pojęcie „kultury”, rozpatrując je na poziomie ponadnarodowym, krajowym oraz organizacji. Odniesiono się do pojęcia „kultury bezpieczeństwa”. Omówiono wymiary kultury bezpieczeństwa. Omówiono kulturę bezpieczeństwa ... -
Bezpieczeństwo techniczne na przykładzie zarządzania w galerii handlowej – znaczenie kultury bezpieczeństwa (added: 2019-06-12)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Odniesiono się do pojęcia „kultury bezpieczeństwa organizacji”. W tym kontekście określono pojęcie „kultury bezpieczeństwa technicznego”. Na przykładzie galerii handlowej wskazano na znaczenie podejścia procesowego, ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka 2018, nr 4 (XXXIII) : Kultura Bezpieczeństwa - Uwarunkowania Społeczne i Organizacyjne (added: 2019-06-12)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2018)Z wprowadzenia: "Kultura jest rozpatrywana jako ogół wytworów ludzi, zarówno materialnych jak i niematerialnych (duchowych i symbolicznych). Bardziej szczegółowy opis tych wytworów, wraz z prezentacją podstawowych działów ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka 2020, nr 4 (XLI) : Bezpieczeństwo w zarządzaniu publicznym (added: 2021-01-26)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)Z wprowadzenia: "W literaturze przedmiotu dyskutowane są związki między bezpieczeństwem publicznym a bezpieczeństwem wewnętrznym. Rozpatrywane są różne warianty, w których: 1) bezpieczeństwo wewnętrzne i bezpieczeństwo ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 1, 2013 (added: 2014-11-20)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXI), 2015 (added: 2016-04-25)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)Problematyka poruszana w niniejszym numerze kwartalnika koncentruje się głównie na bezpieczeństwie państwa oraz bezpieczeństwie biznesu, w tym zagadnieniach wywiadu i kontrwywiadu gospodarczego (biznesowego), co dowodzi ... -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXIX), 2017 (Bezpieczeństwo w zarządzaniu mediami) (added: 2018-02-23)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2017) -
Bezpieczeństwo. Teoria i Praktyka nr 4 (XXV), 2016 (added: 2017-02-16)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2016) -
Biznes odpowiedzialny wobec interesariuszy (added: 2015-09-07)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2013) -
Brikolaż przedsiębiorczy w zarządzaniu innowacjami w firmie inteligentnej i odpowiedzialnej społecznie (added: 2020-07-08)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)Celem pracy jest prezentacja roli brikolażu we wspieraniu przedsiębiorczości i innowacyjności w zarządzaniu organizacją. Omówiono związki kreatywności z działaniami o charakterze brikolażu. W szczególności uwagę zwrócono ... -
Brokering informacyjny jako istotne ogniwo biznesu w dobie kryzysu gospodarczego (added: 2014-01-22)
(Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)Dostarczanie wiedzy precyzyjnej, zgodnej z zapotrzebowaniem organizacji jest procesem złożonym, wymagającym specyficznej wiedzy i zdolności analitycznych. Takie umiejętności posiadają brokerzy informacji (wiedzy), a w ...