Marketing
Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard
- Issue date
- 2006
- Publisher
-
Oficyna Wydawnicza AFM
- ISBN
-
83-89823-87-Х
978-83-89823-87-8
- Keywords
- konkurencyjność firmy; przewaga konkurencyjna; innowacje w firmie; relacje B2B; materiały budowlane; zarządzanie organizacją; marketing sieciowy; Internet; pozycjonowanie produktów; wartość przedsiębiorstwa; koszty transakcyjne; zarządzanie finansami; ekonomia społeczna; globalizacja; komunikacja marketingowa; różnice kulturowe; badania sondażowe; decyzje nabywcze; młodzi konsumenci; arbitraż
Abstract
ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się przede wszystkim do budowania przewagi konkurencyjnej firm, działających coraz częściej na rynkach międzynarodowych. W ustawicznie zmieniającym się otoczeniu globalnym pozostają do rozstrzygnięcia istotne problemy, związane z wyborem rynku docelowego, pozycjonowaniem produktów i ich cenowaniem, a także zarządzaniem finansami przedsiębiorstw - te ostatnie determinują realizację zadań wynikających z podjętych działań marketingowych.
Description
Publikacja recenzowana / Peer-reviewed publication
Files in this item
Collections
The following license files are associated with this item: