Now showing items 19-38 of 101

  • Gospodarcze i społeczne relacje współczesnego świata (added: 2018-03-02) 

    Podobiński, Andrzej; Walec, Dominika; Czermińska, Małgorzata; Świerczyńska, Jowita; Majchrowska, Elżbieta; Papiernik, Katarzyna; Mesjasz, Lidia; Czubek, Henryk; Zysk, Wojciech; Budzowski, Klemens; Ślusarczyk, Magdalena; Petrovic-Randjelovic, Marija; Arandjelovic, Zoran; Szymanik, Ewa; Batut, Magdalena; Maciuszek, Marek; Sprengel, Mieczysław (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Gospodarcze i społeczne relacje współczesnego świata to przede wszystkim dynamiczny rozwój handlu międzynarodowego, turystyki międzynarodowej, internacjonalizacja działalności gospodarczej, postępujący proces integracji ...
  • Gospodarka i polityka-wyzwania XXI wieku (added: 2020-03-27) 

    Bednarczyk, Bogusława; Lasoń, Marcin; Gruszko, Katarzyna; Czubek, Henryk; Domżalski, Sebastian; Podobiński, Andrzej; Zyblikiewicz, Lubomir W.; Prendecki, Krzysztof; Kotas, Jarosław; Łuszczuk, Michał; Czaja, Jan; Gołębiowska-Śmiałek, Magdalena; Banaś, Monika; Nowosad, Andrzej; Wójtowicz, Mirosław; Ćehulić, Lidija; Vukadinovic, Radovan; Jankowicz, Andrew Devi (Oficyna Wydawnicza AFM, 2005)
    Ze wstępu: "Od początku badań nad stosunkami międzynarodowymi podkreślano ich interdyscyplinarność, niektórzy twórcy kreślili wręcz wizje supradyscyplinarności. Stanowisko to widoczne jest ze szczególną mocą na przełomie ...
  • Gospodarka światowa w dobie globalizacji (added: 2015-03-10) 

    Księżyk, Marianna; Pluciński, Eugeniusz M.; Ślusarczyk, Magdalena; Ostrowska, Barbara; Kotulewicz, Karolina; Czajkowska, Karolina; Diawoł, Anna; Majchrowska, Elżbieta; Tarnawski, Marcin; Borkowski, Kamil; Zysk, Wojciech; Wyrwicz, Marek; Wyrwicz, Marek; Piziak-Rapacz, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2011)
  • Gospodarka światowa w XXI wieku: współczesne uwarunkowania i wyzwania (added: 2017-01-17) 

    Majchrowska, Elżbieta; Czaja, Jan; Diawoł-Sitko, Anna; Gacek, Łukasz; Czermińska, Małgorzata; Pluciński, Eugeniusz M.; Świerczyńska, Jowita (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
  • Innowacje w procesie zarządzania regionem (added: 2017-07-03) 

    Makieła, Zbigniew; Ziarko, Janusz; Kneller, Margaret; Simoncini, Gabriele; Bielecka, Paulina; Feczko, Piotr; Kucab, Piotr; Mucha, Paweł (Oficyna Wydawnicza AFM,, 2014)
    Ze wstępu: Celem niniejszej publikacji jest włączenie się autorów poszczególnych rozdziałów w dynamiczny rozwój nauk empirycznych i powiązania ze sobą celów poznawczych i aplikacyjnych odnoszących się do zarządzania ...
  • Integracja gospodarcza i handel: rywalizacja i współpraca we współczesnym świecie (added: 2016-07-07) 

    Pluciński, Eugeniusz M.; Cziomer, Erhard; Świerczyńska, Jowita; Habas, Paulina; Hołota, Renata; Budzowski, Klemens; Flak, Krzysztof; Kotulewicz, Karolina; Czajkowska, Katarzyna; Wójtowicz, Anna (Oficyna Wydawnicza AFM, 2012)
    W niniejszej publikacja podjęto próbę przedstawienia charakterystycznych dla współczesnego świata zmian zachodzących w zakresie stosunków politycznych i gospodarczych. Książka przeznaczona jest dla czytelnika ...
  • Introduction to the Language and Economics of Film and Television Production (added: 2021-07-15) 

    Oleszkowicz-Gałka, Magdalena; Mikulski, Lech (Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego oraz Grafpol, 2020)
    Introduction: "The book is designed as a series of introductory essays to familiarize students with carefully selected topics. The publication starts with the language of film and television production. Next, it gives ...
  • Konkurencyjność eksportu na przykładzie wymiany Polski z krajami Unii Europejskiej (added: 2020-03-27) 

    Szymanik, Ewa (Oficyna Wydawnicza AFM, 2004)
    Z wprowadzenia: "Przemiany gospodarcze i polityczne w Polsce na przełomie lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych oznaczały także reorientację geograficzną handlu i powiązań politycznych. Nasz kraj był zainteresowany ...
  • Konkurencyjność strukturalno-czynnikowa polskiego handlu na rynku UE w latach 2002-2012: wybrane aspekty z perspektywy racjonalnych wyborów w gospodarce otwartej oraz efektów dobrobytowych integracji europejskiej (added: 2016-12-20) 

    Pluciński, Eugeniusz M. (Oficyna Wydawnicza AFM, 2015)
    Niniejsza monografia prezentuje dwa ściśle z sobą powiązane cele. Pierwszy z nich – natury empirycznej – odnosi się do kompleksowej analizy zmian w strukturze polskiego handlu ze szczególnym uwzględnieniem dynamiki zmian ...
  • Kreowanie odpowiedzialnego biznesu (added: 2016-12-07) 

    Chodyński, Andrzej (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
  • Kryzys amerykańskich miast pasa rdzy (added: 2020-10-28) 

    Mydel, Rajmund (Oficyna Wydawnicza AFM, 2020)
    Z wprowadzenia: "Druga połowa XX w. przyniosła wraz z zakończeniem II wojny światowej, uruchomienie procesu głębokich przemian gospodarczych i społecznych w wymiarze regionalnym oraz globalnym. Wyrażały się one przede ...
  • Liberalny kapitalizm w kryzysie: wybrane problemy (added: 2016-07-04) 

    Księżyk, Marianna; Dziwiński, Piotr; Stankiewicz, Jakub; Wyrwicz, Marek; Michalski, Marek; Tarnawski, Marcin (Oficyna Wydawnicza AFM, 2013)
    Wychodząc więc z założenia, że konieczne jest stworzenie nowej społecznie pożądanej rzeczywistości oraz mając nadzieję, że państwa będą zdolne uwolnić się od liberalnych złudzeń, w niniejszej monografii przedstawiono ...
  • Marketing (added: 2018-06-11) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Smutek, Halina; Rutkowski, Marek; Bober, Tomasz; Kubacka, Dominika; Rawski, Marek; Hadrian, Piotr; Plichta, Jarosław; Fudaliński, Janusz; Płonka, Maria; Szarková, Miroslava; Dołhasz, Magdalena; Hajdukiewicz, Agnieszka; Łapczyński, Mariusz; Niestrój, Jakub; Mirek, Jolanta; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Węgrzyn, Ryszard (Oficyna Wydawnicza AFM, 2006)
    ZE WSTĘPU: Kolejny Zeszyt Naukowy jest zbiorem osiemnastu artykułów przygotowanych przez pracowników Wydziału Zarządzania i Marketingu. Publikacja obejmuj szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, odnoszących się ...
  • Marketing (added: 2016-01-20) 

    Pera, Bożena; Walas-Trębacz, Jolanta; Oczkowska, Renata; Surówka-Marszałek, Danuta; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)
    Artykuły zebrane w niniejszym Zeszycie dotyczą problematyki zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach działających na rynkach krajowych i międzynarodowych. Efektywne funkcjonowanie współczesnych organizacji wymaga ...
  • Marketing (added: 2015-09-28) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Seweryn, Renata; Orzeł, Karolina; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Szakál, Zoltán; Oczkowska, Renata; Bober, Tomasz; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Łapczyński, Mariusz; Płonka, Maria (Oficyna Wydawnicza AFM, 2009)
  • Marketing (added: 2017-09-18) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Śmigielska, Grażyna; Smutek, Halina; Fudaliński, Janusz; Bober, Tomasz; Walas-Trębacz, Jolanta; Stobiecka, Jadwiga; Płonka, Maria; Oczkowska, Renata; Dołhasz, Magdalena; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2008)
    Ze wstępu: Niniejsza publikacja jest zbiorem artykułów obejmujących szeroki zakres tematyczny prezentowanych zagadnień, które odnoszą się zarówno do funkcjonowania nowoczesnych przedsiębiorstw działających m.in. w formie ...
  • Marketing (added: 2015-09-29) 

    Surówka-Marszałek, Danuta; Fudaliński, Janusz; Smutek, Halina; Walas-Trębacz, Jolanta; Płonka, Maria; Bober, Tomasz; Śmigielska, Grażyna; Plichta, Jarosław; Rawski, Marek; Liber, Janusz; Oczkowska, Renata; Budzanowska-Drzewiecka, Małgorzata; Dołhasz, Magdalena; Łapczyński, Mariusz (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
  • Metody i obszary zarządzania (added: 2018-02-27) 

    Carić, Marko; Hilarowicz, Agata; Janiszewska-Poszwa, Ewa; Laskowska, Jolanta; Makowiec, Marek; Potocki, Arkadiusz; Poździoch, Stefan; Staliński, Piotr; Walas-Trębacz, Jolanta; Dołhasz, Magdalena; Konstatinova, Roumiana; Magyar, Zoltán; Oczkowska, Renata; Płonka, Maria; Surówka-Marszałek, Danuta (Oficyna Wydawnicza AFM, 2007)
    Opracowanie poświęcone jest charakterystyce i propozycji rozwiązania wybranych problemów zarządzania. Kilka tekstów dotyczy roli mediów (a także innych instrumentów) w marketingu. Ciekawe jest opracowanie oparte na pewnej ...
  • Między kryzysem a współpracą gospodarczą: przykłady wyzwań i problemów w stosunkach międzynarodowych końca pierwszej dekady XXI wieku (added: 2015-06-11) 

    Rymarczyk, Jan; Pluciński, Eugeniusz M.; Wyrwicz, Marek; Cziomer, Erhard; Żukrowska, Katarzyna; Nytko, Marcin; Majchrowska, Elżbieta; Jakimowicz, Robert; Kozanecka, Marianna; Podobiński, Andrzej; Papiernik, Katarzyna; Czaja, Jan; Urlik, Szczepan; Czajkowska, Katarzyna; Dęsoł, Agnieszka; Januła, Eugeniusz; Sraga, Monika (Oficyna Wydawnicza AFM, 2010)
  • Między wykluczeniem a aktywizacją społeczną: studia socjologiczne (added: 2017-03-24) 

    Śliz, Anna; Szczepański, Marek S.; Strużyna, Janusz; Rojek-Adamek, Paulina; Gawron, Grzegorz; Szafrańska, Anida; Muster, Rafał (Oficyna Wydawnicza AFM, 2016)
    Prezentowana publikacja stanowi zbiór testów poświęconych wykluczeniu i aktywizacji społecznej ujmowanych w szerokiej perspektywie poznawczej. Mimo iż najczęściej problematyka ta poruszana jest na gruncie socjologii, ...